Czy warto poddać się leczeniu implantologicznemu?

Zdrowy uśmiech to podstawa w kontaktach między ludźmi. Dodaje nam pewności siebie i sprawia, że szybciej zdobywamy przychylność drugiej osoby. Coraz więcej osób decyduje się na uzupełnienie powstałych luk w uzębieniu implantami stomatologicznymi. Czy kierują się tylko estetyką?

Pacjenci podejmują decyzję o leczeniu implantologicznym nie tylko przez wgląd na olśniewający uśmiech. Przede wszystkim nie chcą dopuścić do poważnych problemów zdrowotnych wynikających z utraty zęba. To między innymi bóle brzucha oraz okolice przełyku spowodowane zakłóceniem procesu żucia. Zwiększa się także ryzyko powstawania próchnicy oraz chorób przyzębia – opowiada dr Aleksander Siemieniuta

To tylko niektóre z powikłań wynikających z posiadania ubytku w uzębieniu. Brak nawet jednego zęba powoduje, że zęby sąsiadujące z luką przechylają się i obracają, przez co powstaje wada zgryzu. Zanikają także tkanki miękkie, dziąsła oraz kości, w rezultacie czego skóra traci naturalne podparcie i wiotczeje.

Straciłam lewą, górną czwórkę w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Od razu wybrałam się na wizytę konsultacyjną do dr Aleksandra Siemieniuty. Już tego samego dnia wspólnie podjęliśmy decyzję o wszczepieniu implantu stomatologicznego. Dr Siemieniuta bardzo dokładnie wytłumaczył mi, jak będzie wyglądało leczenie a także na co zwrócić uwagę podczas pierwszych dni po zabiegu. Niedługo miną trzy lata odkąd znowu mogę cieszyć się pełnym uśmiechem. – zdradza jedna ze stałych pacjentek dr Aleksandra Siemieniuty

Dzięki nowoczesnym metodom i wieloletniemu doświadczeniu dr Aleksandra Siemieniuty, implant stomatologiczny może zostać wstawiony od razu po utracie zęba.

Nie musicie Państwo obawiać się bólu. Leczenie implantologiczne jest całkowicie bezbolesne, ponieważ wykonywane w znieczuleniu miejscowym. Oprócz tego nad Państwa komfortem będzie czuwał doświadczony zespół, który każdą swoją prace wykonuje precyzyjnie.

Zapraszamy na wizytę do gabinetu Dentalex, a dr Aleksander Siemieniuta odpowie Państwu na wszelkie pytania.