Implanty w Dentalex

Implanty zębów to specjalne metalowe śruby, które zastępują naturalny korzeń zęba w przypadku jego całkowitego ubytku. Implanty wszczepia się w kość szczęki podczas zabiegu chirurgicznego. Następnie zastosowane jest rozwiązanie protetyczne – korony, mosty czy protezy zębowe.

Braki zębowe sprawiają, że policzki zapadają się, a rysy twarzy wyostrzają się. W miejscu utraconego zęba dochodzi również do utraty kości, co w przyszłości doprowadza do rozchwiania się sąsiednich zębów.

Struktura implantu

Coraz częściej przychodzą do nas osoby posiadające jeden ubytek w uzębieniu, ponieważ są świadome konsekwencji wynikających z nieuzupełnienia luki. Każdemu pacjentowi proponuję indywidualnie do jego potrzeb i możliwości finansowych zabiegi implantologiczne. Dokładam wszelkich starań, aby pacjent w każdym momencie leczenia czuł się komfortowo, a finalnie był zadowolony z uzyskanego efektu – mówi dr Aleksander Siemieniuta.

Zapraszamy na wizytę konsultacyjną do gabinetu Dentalex w celu uzyskania pełnej informacji o stosowanym przez nas unikalnym sposobie leczenia implantologicznego. Zapewniamy naszym pacjentom naturalny i piękny uśmiech na wiele lat.

Dentalex - Najlepsze implanty zębów

Cały proces rozpoczyna się od konsultacji implantologicznej połączonej z wykonaniem zdjęcia pantomograficznego lub tomografii 3D w celu określenia warunków panujących w jamie ustanej Pacjenta. Zabieg wszczepienia implantu przeprowadzany jest w warunkach pełnej sterylności.

W Dentalex Doświadczony Implantolog wykonuje go od 20 do 30 minut. Sam zabieg jest mało inwazyjny i bezbolesny. Jeśli implantów jest więcej, to czas zabiegu wydłuża się proporcjonalnie do ich ilości. Statystyki mówią, że skuteczność leczenia implantologicznego wynosi ok. 98% To wysoka wartość, ale aby stała się niemal 100% pewnością, warto wybrać doświadczonego Implantologa w renomowanej klinice, wszczepiającego implanty najwyższej jakości. Należy również przestrzegać zaleceń lekarza i szczególną uwagę zwrócić na jakość zabiegów higienizacyjnych po zabiegu. Okazuje, nie trzeba się zastanawiać ile po wyrwaniu zęba można wszczepić implant, ponieważ możliwa jest tak zwana implantacja jednoetapowa, polegająca na wszczepieniu implantu natychmiast po usunięciu zęba. Można ją wykonać pod warunkiem zachowania naturalnego podłoża kostnego.

Wszczepienie implantów jest znakomitą inwestycją we własne zdrowie i w poprawę własnej atrakcyjności na długie lata.
Zachęcamy do wizyty implantologicznej w klinice Dentalex.

Oferujemy wysokiej jakości leczenie. Nasz gabinet jest znany i sprawdzony przez wiele lat. Stosujemy najlepsze materiały i mamy korzystne ceny. Dr Aleksander Siemieniuta, jako doświadczony implantolog odpowie na każde pytanie, zapewni profesjonalną opiekę i zadba o komfortowe samopoczucie na każdym etapie trwania leczenia.

Implanty zębów – szeroka oferta Dentalex

• Implantacja natychmiastowa –implant zębowy zostaje wszczepiony bezpośrednio po utracie zęba z możliwością zachowania wszystkich otaczających implant struktur tkankowych.
  • Implantacja późna – implanty zębowe zostają wszczepione w wygojonej kości.
  • Zabiegi augmentacyjne (regeneracja kości) są niezwykle istotne dla długotrwałego i estetycznego efektu leczenia implantologicznego.
  • Przeszczepy kości – odbudowa na szerokość i wysokość kości niezbędnej jako miejsce przyszłej implantacji.
  • Podniesienie dna zatoki szczękowej
  • Zagęszczenie kości

LECZENIE W DENTALEX JEST BEZBOLESNE

Zdrowe, zadbane własne zęby są przejawem troski o swój organizm, zapewniającym